close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

סוכך לרכב – להגן על אחד הנכסים היקרים לנו

מערכת שורשכא סיוון, תשעט24/06/2019

סוכך לרכב הוא דבר הכרחי בישראל החמה מאוד. והוא יכול לעזור ולהגן על הרכב שלכם מפגעי הקיץ. מה צריך לדעת על סוככי רכב?

תגיות:
בישראל המאופיינת בתנאי מזג אוויר קשים מאוד בקיץ, חשוב מאוד לשמור על הרכב שלנו. חשיפה ממושכת לשמש עלולה להזיק לרכב בצורה ניכרת – החל מהיווצרות חלודה, קילוף הצבע ועד פגיעה בחלקים המכניים שלו. סוכך לרכב הוא הפתרון שיסייע לכם להגן על הרכב מפני קרני השמש, ואף יחסוך מכם את אי הנעימות שבלהכנס לרכב חם באמצע הקיץ, להניח את הידיים על ההגה הלוהט או לגעת בטעות בחלק הרותח של החגורה.

ברוכים הבאים, אנחנו שמחים שהחלטתם לעשות את הצעד הנכון וללמוד כיצד להגן על הרכב שלכם. בהמשך המאמר נפרט
עבורכם טיפים שכדאי לדעת טרם רכישת הסוכך, ועל סוגים שונים של אופציות לשמירה על הרכב.

כמה דברים שכדאי לדעת על סוכך לרכב
• מבנה הסוכך – סוכך לרכב יונח דרך כלל על עמודים גבוהים, חלקם מגיעים לגובה של קצת מעל 2 מטרים. סוככים לרכב בדרך כלל לא דומים לסוכך שבכניסה לחנויות או בחלונות של דירות. סוכך זה מטרתו לשמש כמעין גג לחנייה שלכם, תחתיו ניתן להחנות את הרכב ולהנות מחנייה מוצלת ונעימה.
• עיצוב – אנחנו יודעים, אתם ממש לא תסתפקו בסתם גגון לחנייה שלכם. כיום ניתן לרכוש סוככים לרכב במגוון רחב של עיצובים נפלאים שיוכלו להתאים לכל סוגי הרכב; החל מרכבים קטנים ונמוכים ועד לרכבי 4X4 גדולים ורחבים.
• עמידות – סוכך לרכב חשוף באופן טבעי לכל פגעי האקלים; הוא סופג מים כשיורד גשם, וכשהוא נחשף לשמש הוא סופג אי אלו חומרים, כשמכונית מניעה הוא סופג את הכוח של המנוע, ומשב רוח קל עלול להוציא אותם מעט מאיזון. מסיבה זו, סוככים לרכבים יהיו חייבים להיות עשויים אך ורק מהבדים החזקים והאיכותיים ביותר. בד זה יולבש על זרועות ועמודים חזקים ויציבים, שיצליחו לעמוד גם בפני מזג האוויר הקשוח ביותר.

הכן רכבך לקיץ
כדאי לדעת שפרט לסוכך הרכב קיימות אופציות נוספות להגנה על הרכב מפני מפגעים; ישנן פרגולות מעוצבות ומרשימות מאלומיניום או עץ איכותי שיוכלו להגן על הרכב שלכם, ובנוסף קיימות רשתות הצללה שנחשבות לפתרון זמין וזול במיוחד. ניתן להתקין סככת הצללה או רשת דו שכבתית, וליהנות מפתרון הצללה פשוט וקל מאוד מכיוון שניתן לפרק אותן ולשנע אותן ממקום למקום. המשמעות היא, שתוכלו להגן על הרכב בכל מקום שתרצו.

וכעת, כשאתם לגמרי מוכנים לצאת לדרך, אנחנו מפצירים בכם שלא לחכות לרגע האחרון. בהתאם למקום החנייה שלכם, מקום מגוריכם והתנאים אליהם חשוף הרכב במדינת ישראל, אנו נשמח ללוות ולייעץ לכם בנוגע לבחירת ההצללה הטובה ביותר עבור הרכב שלכם. בואו ללמוד מהטובים ביותר כיצד לשמור על הרכב, ואף לקבל מאיתנו טיפים יעילים לשמירה על חיי הרכב לטווח הארוך, מלבד ההקפדה על ההצללה. כי סוכך לרכב זו לא רק המלצה, אלא חובה של כל אדם שבידו רכב.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה